Таємничий режим L на коробці-автоматі в авто — для чого він.


Найпоширенішими режимами автоматичної трансмісії є P (паркування), R (рух назад), N (нейтраль) та D (рух уперед). Режим L для багатьох залишається загадковим, хоча він може врятувати водіїв у складних ситуаціях.
Про це написав Autogid.
Що таке режим L
L розшифровується як Low — "низька передача". У цьому режимі автоматична коробка тримає першу або другу передачу, не перемикаючись вище. Це корисний інструмент для певних умов, де звичайний режим Drive може бути безсилим.
Головною перевагою L є підвищений крутний момент, який особливо потрібен під час буксирування причепа, виїзду з багнюки чи підйому крутим схилом з вантажем у багажнику. Машина рухається повільніше, але тягне впевненіше саме завдяки роботі на нижчих передачах.
Які існують обмеження
Під час заїзду на бордюр, розворотів на паркінгу, руху по глибокому снігу або складній місцевості режим L сильно допоможе. Тому не варто ігнорувати цю функцію, адже вона створена для ситуацій, де потрібна додаткова тяга та стабільність руху.
Втім, зловживати цим режимом не варто. Робота двигуна на підвищених обертах веде до більшої витрати пального і прискореного зносу деталей. Режим L слід розглядати як екстрену допомогу. Він ефективний, коли використовується лише за призначенням.
Режим L у автоматичній трансмісії може бути корисним інструментом у складних ситуаціях на дорозі, де потрібна додаткова тяга та стабільність руху. Цей режим дозволяє автомобілю працювати на нижчих передачах, забезпечуючи підвищений крутний момент, що особливо важливо в ситуаціях, як наприклад буксирування причепа або виїзд із складних дорожніх умов.
Читайте також
- Які вживані французькі кросовери краще не купувати
- Річниця BMW — 10 цікавих фактів про культового автовиробника
- На Сонці десятки плям — прогноз магнітних бур на сьогодні
- Чому Lexus втратив свою гордість
- Ціни на GTA в Україні — скільки коштують культові ігри у 2025
- Проблемні німецькі кросовери, які часто ламаються