Буде як ChatGPT? У «Дії» з’явиться ШІ-асистент для отримання послуг.


У червні розпочнеться бета-тест штучного інтелекту в "Дії". ШІ-асистент буде допомагати людям знаходити потрібні послуги, довідки та найближчі ЦНАПи, а також у майбутньому зможе вести діалог голосом. Пресслужба сервісу повідомила про це, зазначає "Главком".
Також планується, що ШІ-агент надсилатиме довідки та в подальшому буде супроводжувати користувачів протягом усього процесу отримання послуги. Наприклад, якщо користувач описує життєву ситуацію, ШІ допоможе зрозуміти, яка конкретна послуга їм потрібна.
Наприклад, користувач пише: "У мій будинок влучила ракета", далі ШІ-агент розуміє, що вам потрібно отримати послугу "єВідновлення", відправити кілька фото, далі надсилається заявка в комісію тощо.
В майбутньому буде можливість давати запит голосом і спілкуватися з "Дією" так, як із іншими моделями штучного інтелекту.
Прорив у цифровій сфері
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров зазначив, що роблячи акцент на впровадженні штучного інтелекту у "Дії", необхідно реорганізувати сервіс існуючих послуг. Останнім часом у цифровому світі змінилося споживацьке ставлення до ШІ, тому важливо вдосконалювати користувацький досвід, пристосовуючи його під сучасні вимоги.
Кабінет міністрів вже підтримав експеримент із цифровим працевлаштуванням через портал "Дія". Цей пілотний проєкт буде тривати два роки і передбачає використання веб-порталу для пошуку роботи - повідомляє "Главком" за постановою уряду № 578.
В останні роки технології штучного інтелекту швидко розвиваються, тому впровадження ШІ в "Дію" є кроком вперед у цифровій трансформації та надасть можливість користувачам отримувати більш швидкий та зручний сервіс.
Читайте також
- Зарплати міністрів зросли на 24%: хто заробляє найбільше
- Водії зможуть замінити техпаспорт онлайн: нова послуга у додатку "Дія"
- На платформі UNITED24 у березні зібрали понад 1,1 млрд грн