Китай перестає бути основним світовим споживачем нафти.


Пік попиту на імпорт нафти до Китаю може бути досягнений наступного року
Попит на імпорт нафти до Китаю може досягти свого піку вже наступного року, оскільки зменшується попит на паливо для транспорту. Китай був основним споживачем нафти у світі, протягом останніх десятиліть, але його перехід до електромобілів значно впливає на ринок нафти.
У липні продажі електромобілів та гібридів в Китаї перевищили продажі автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Це знизило потребу в імпорті нафти для виробництва бензину. Крім того, загальне споживання нафти в Китаї зростає повільніше через тривалу економічну слабкість.
Аналітики прогнозують, що попит на паливо для транспорту почав знижуватися цього року, раніше, ніж очікувалося. Тому імпорт нафти Китаєм наближається до свого піку, а подальше споживання буде підтримуватися зростанням нафтохімічного сектору.
"Нафтова індустрія починає це усвідомлювати", - сказав Мартейн Ратс, головний стратег з сировинних товарів у Morgan Stanley.
Очікується, що зростання попиту на нафту в Китаї буде меншим, приблизно 100 000-200 000 барелів на добу щорічно. Це в основному через використання реактивного палива та розвиток нафтохімічної промисловості. Таке зростання є значно меншим, ніж довгострокові тенденції.
Читайте також
- Європа шукає шляхи стримування Росії без миротворців
- Ядерна загроза: Україна отримає ізраїльську плацентарну терапію проти радіаційного ураження
- ЗМІ розкрили деталі можливого мирного плану для України
- Імпорт цивільних безпілотників в Україну зріс на третину з початку року
- В Україні модернізують систему управління оборонними ресурсами за стандартами НАТО
- Війна у Газі: як ХАМАС викривлює статистику загиблих - дослідження