Visa розкрила, як переконала monobank перейти на їхню систему.


За словами регіональної менеджерки Visa, успіх компанії Monobank на українському ринку полягає у вмінні її працівників переконати банк перевести своїх клієнтів на платіжну систему Visa.
Тетяна Чорна, представниця Visa, зазначила, що вдачі Monobank не потрібні жодні особливі умови чи пропозиції, вони просто зробили свій вибір зручним для себе. Visa не надала їм нічого ексклюзивного, ніяких переваг порівняно з іншими банками.
"Немає ніякого секрету. Усі рішення доступні абсолютно для всіх банків. Будь-яка компанія – чи то банк, чи то платіжна система – це люди, які там працюють. Хтось більш наполегливий і краще розповів, допоміг вчасно імплементувати рішення. Банк вирішив, що йому комфортно працювати саме так," – зазначила Чорна.
Представниця Visa підкреслить, що цей процес не вимагав додаткових витрат від компанії. Відповідаючи на питання журналістів про можливі подібні переговори з іншими банками, вона ухилилася від прямої відповіді.
За даними Національного банку на кінець 2024 року, Visa займає 48% частку ринку, що майже дорівнює головному конкуренту Mastercard, який має 51,6%. Зазначимо, що ще у 2020 році Visa займала третину ринку.
Раніше Monobank та Укрпошта запустили безкоштовне поповнення карток у відділеннях.
Читайте також
- Зелена енергетика: в Україні будують сім вітрових електростанцій
- Морські порти України перевалили 6 млн т вантажів попри виклики війни
- "Критичний час": американський бізнес має два тижні до підвищення тарифів
- Східний фланг НАТО: Німеччина обіцяє захищати Литву від загрози РФ
- Президент Румунії: ключова мета нового уряду - подолання бюджетної кризи
- "Група семи": міністри фінансів обговорили посилення санкцій проти Росії