Вживані японські кросовери, які краще не купувати.


Фото: smkperformance.co.uk
Основна проблема цієї моделі - не надійний варіатор (CVT), погана шумоізоляція в салоні, слабка підвіска та високі витрати на обслуговування. Варіатор Jatco часто ламається вже після 100 000-120 000 км, що призводить до ривків при розгоні та гулу. Вартість заміни трансмісії може доходити до 2000 євро.
Навіть чудовий дизайн, комфортне розташування компонентів та економні двигуни не рятує від цих проблем.
Mazda CX-7 (2006-2012)Фото: edmunds.com
Автомобіль оснащений примхливим турбодвигуном 2.3 DISI. Часті перегріви турбіни та проблеми з ланцюгом ГРМ вже на 80 000-100 000 км можуть призвести до дорогого ремонту. Витрата пального в міських умовах може сягати 14-16 літрів на 100 км, що також збільшує витрати на експлуатацію.
Незважаючи на стильний зовнішній вигляд та хорошу керованість, ці проблеми можуть негативно вплинути на вартість автомобіля на вторинному ринку.
Mitsubishi Outlander XL (2007-2012)Фото: wikimedia.org
Модель отримала нестабільний варіатор, який часто викликає гул при русі, перепади обертів та низьку міцність прискорення. Часті витоки заднього диференціалу та велике споживання масла двигуном 2.4 MIVEC - ось і ще одна проблема цієї машини.
Незважаючи на те, що Outlander вважається практичним та вмістким кросовером, проблеми з трансмісією та заднім редуктором, які можуть коштувати до 1000 доларів на ремонт, створюють серйозні проблеми для водіїв. Також ця модель характеризується великим споживанням масла, особливо після 150 000 км пробігу.
Підсумок: Усі три моделі автомобілів, які були випущені у період з 2006 по 2020 рік, мають свої технічні проблеми, які впливають на вартість та комфорт користування. Невдачі з трансмісіями, високі витрати на ремонт та обслуговування роблять їх менш привабливими для покупців на вторинному ринку.Читайте також
- Як перевірити свій слух за допомогою AirPods Pro 2
- Як часто насправді варто міняти гальмівну рідину в авто
- Новий енергоносій — вчені винайшли унікальну рідину
- Чи варто купити вживаний кросовер Peugeot 5008 другого покоління
- Висота 152 метри — де збудували найбільший у світі вітрогенератор
- Названі найпроблемніші бензинові двигуни в авто з пробігом