Збій в Укрзалізниці: пасажирам запропонували приємні бонуси.


Укрзалізниця виправдається перед пасажирами через технічний збій
Пресслужба компанії повідомила, що "Укрзалізниця" змушена збільшити кількість традиційних кас через масштабну хакерську атаку, що призвела до зупинки системи онлайн-продажу квитків. Таким чином, компанія вибачається перед пасажирами за незручності і пропонує деякі компенсації. Представники "Укрзалізниці" зазначили, що деякі пасажири отримають безкоштовні послуги або подарунки.
Ми розуміємо, які незручності спричинила відсутність онлайн-продажу квитків нашим пасажирам, тому хочемо частково компенсувати їх, - повідомили представники компанії.
Крім того, пасажири зможуть скористатися такими послугами: окремі платні зали очікування, які приймають пасажирів із паперовими квитками, купленими протягом періоду хакерської атаки; безкоштовний чай на борту поїзда для пасажирів із паперовими квитками, купленими в той самий період; радять українцям зберігати свої паперові квитки.
Після відновлення системи ми запустимо ще додаткові "компліменти" від залізниці та партнерів як вибачення за ситуацію, - підкреслено в компанії.
Крім того, було повідомлено, що вже до полудня було відкрито 3 додаткові каси в Києві, 2 в Вінниці і 1 в Львові, і вони працюють без перерв і обідньої перерви. ІТ-фахівці разом із спеціалістами з кібербезпеки продовжують роботу над відновленням системи.
Раніше вже повідомлялося про права власників квитків.
Читайте також
- Українці у Польщі отримають гранти до 200 тисяч гривень: кому і як виплатять допомогу від Червоного Хреста
- Трамп заявив про прогрес у переговорах з Путіним, Рубіо розповів про головний пріоритет США
- Виплати у травні: ПФУ зробив важливу заяву щодо пенсій, субсидій та лікарняних
- Ціни на яблука б'ють рекорди: як змінилася вартість улюбленого фрукту українців за рік
- Німецькі ЗМІ: Мерц не бачить швидкого миру в Україні, тоді як Трамп змінив курс
- Bloomberg: Наступ Росії сповільнився вдвічі, але Трамп впевнений в перемозі Москви