Зміни до пенсійної справи: за яких умов потрібно звертатися до Пенсійного фонду.
31.07.2024
1209

Журналіст
Шосталь Олександр
31.07.2024
1209

Пенсійний фонд закликає повідомляти про зміну документів або особистих даних пенсіонерів. Це може статися на будь-якому етапі пенсійного процесу і вимагає оновлення інформації та зміни документів, щоб отримати пенсію.
Повідомити Пенсійний фонд потрібно про наступні обставини:
- отримання нового паспорта громадянина України;
- втрата або крадіжка паспорта і отримання нового;
- зміна прізвища, імені або по батькові;
- зміна місця проживання;
- переїзд на постійне місце проживання за кордон.
Пенсіонер повинен повідомити Пенсійний фонд про ці зміни протягом 10 днів.
Для внесення змін до пенсійної справи на вебпорталі Пенсійного фонду потрібно:
- авторизуватися за допомогою КЕП;
- обрати розділ "Щодо пенсійного забезпечення" у лівому меню;
- сформувати заяву про зміни відповідної категорії;
- відправити заяву до Пенсійного фонду.
Вебпортал дозволяє подати наступні заяви для внесення змін до пенсійної справи:
- зміна способу виплати пенсії;
- зміна банківських реквізитів;
- виплата пенсії на членів сім'ї, які не працюють;
- переведення виплати з пошти на Ощадбанк без банківського рахунку;
- зміна особистих даних пенсіонера.
Звернемо увагу, що у серпні пенсію отримають люди, яким виповниться 70, 75 і 80 років. Це передбачено постановою Кабінету міністрів № 168 від 24 лютого 2023 року. Надбавка нараховується, якщо загальний розмір пенсії не досягає розміру середньої зарплати в Україні за 2020 рік.
Читайте також
- Міноборони допустило до експлуатації понад 120 нових видів озброєння у квітні
- Саміт НАТО в Гаазі: Нідерланди закриють небо і море для гарантування безпеки
- Інноваційна платформа для розмінування: українські розробники зібрали понад 100 наборів даних
- Росія перетворила окупований Крим на ракетний майданчик для "Іскандерів"
- У Силах оборони розкрили провал російської стратегії на Донеччині
- Статистика терору: за місяць російська авіація скинула понад 5 000 КАБів