Водії "хитрують" з камерами фіксації швидкості: як влада планує це зупинити.


Встановлення камер автоматичної фіксації швидкості в Україні призвело до суттєвого підвищення безпеки дорожнього руху. Кількість аварій на небезпечних ділянках доріг зменшилася в 5-8 разів, а також зменшилася кількість смертей та постраждалих.
Згідно статті "Система відеомоніторингу: як правильно законодавчо врегулювати, щоб посилити внутрішню безпеку", яку написали Богдан Драп'ятий та Леонід Тимченко на ZN.UA, це показує, що сучасні технології мають позитивний вплив на безпеку дорожнього руху.
Проте, існуюча система має свої обмеження. Експерти визнають, що деякі водії просто зменшують швидкість на ділянках з камерами, а потім знову набирають її після проїзду.
"І в цьому питанні ми можемо знайти раціональне й дієве технічне рішення, яке також потребує внесення законодавчих змін, що дадуть змогу вимірювати середню швидкість та автоматично визначати, з якою середньою швидкістю рухався автомобіль із пункту А до пункту Б", - зазначають автори статті.
Фахівці МВС і Національної поліції разом з народними депутатами розробили законопроєкт, який вирішує цю проблему. Законопроєкт вже зареєстровано у Верховній Раді під номером 11029 і очікується його прийняття.
Україна нараховує близько 70 тисяч камер відеоспостереження, але вони працюють без єдиних стандартів, що знижує їх ефективність у запобіганні та розкритті злочинів.
Матеріали з камер відеоспостереження використовуються поліцією для розслідування та розкриття 9 з 10 злочинів. Крім того, відеокамери допомагають встановлювати особи російських воєнних злочинців.
Читайте також
- Зарплати програмістів — хто і чому заробляє більше
- Ціни на кабачки — скільки треба віддати за 1 кг овочу в липні
- Туди не дістатись — де заховані 99% запасів золота
- Водії відмовляються возити пільговиків: що робити учасникам бойових дій
- Як заощадити на квитках Укрзалізниці — в які дні купувати
- Курс євро в Україні — що робити з заощадженнями у валюті влітку